you are my fire

Sitter i en fåtölj och lyssnar på bakgate pojkarna, har hört att dom är inne igen. Väldigt mycket obesvarad och olyckig kärlek såhär långt i lyssnandet.

I morrn blir det träning i klinte och fika!!! och på fredag blir det att åka hem och mysa med familjen. Ha en riktig ledig helg och sova ut länge. Sen har laget hemma premiär oxå så det kommer man nog se. Måste se ullis,eve och sahra och resten av laget sparka bollen i rätt riktning. Blir kul de! På måndag är det min tur!!

Idag gick jag och M in på intersport för att jag ville kolla på nya skor, mina levis är sönder(!!), och kag hittar världens snyggaste tröja. Vit med massa grejer på. Love it!! M gillade den oxå. Jag  provade men den var ju sydd för killar så var lite för fyrkantig för mej. Tyvärr! Sen hittade vi jätte-jätte snygga peak tröjor för 1200, vill ha!! Men de var oxå i killstorlek så de var för stora men jag vill ha en i alla fall. Åh..vill köpa nytt. Har ju i och för sej fått min första lön någonsin(sommarjobb räknas inte) idag. Men en tröja för 1200 känns lite dmt kanske, (stod i mitt horoskop att jag skulle slänga pengar på något dyrt idag..)


Nu måste ja steka några köttbullar. See ya!!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback