trust me

Finns det musik som är mer boel än The Fray?
Nej jag tror faktiskt inte det.

Idag har jag jobbat, varit där en vecka nu. Så börjar äntligen lära mej lite datorgrejer. Övningskörde sen hem  med pappa på massa kringerlkrångel vägar. Trodde jag skulle vara på väg till träningen vid det här laget men fanns ingen skjuts så det blir en hemmakväll. Får köra superhårt i morrn istället.

Igår solade jag och M. Fick chokladtårta oxå, bra betyg på det stället. Men hyn blev det ingen större skillnad på. Hm.. får väl äta mer choklad, det är en metod jag tror stenhårt på.

Eftersom att alla, och då menar jag verkligen ALLA, älskar Björnis så har jag gjort en topp tre med icke relaterade melodifestivals videoklipp med honom. (främst till tjejer antar jag)

1. Gråter ( 
här )
2. Duschar ( här)
3. Älgjakt (här )

Nej, nu ska jag ta och göra något klokt ikväll.

11 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback