kung fu fighting

image256.. wohohohoooo!

I söndags åkte hela familjen förutom jag och ellinor till teneriffa. Så nu är det bara jag och syrran och M som är här hemma. Idag kunde jag inte ta mej till jobbet för att jag inte hade någon skjuts, så min eftermiddag har jag  ägnat åt att shoppa. Jeans, sjal, skor (150 kr billigare!!), linne/klänning och smink har det blivit. Känns skönt ändå, även om det var en del pengar jag handlade upp.

I helgen ska man till Norrköping med laget. Spela lite boll. Ska bli skönt att tillbringa helgen med tjejerna, speciellt Eve, vi har mkt att ta igen.

M har klagat lite över att jag aldrig skriver blogg när jag har varit med honom. Hm..undra varför. Brukar mest bli att man har lust att skriva när man varit själv och knåpat lite på vad man skulle skriva. Förut var jag ju så inne i skrivandet att jag kunde komma på mej själv med att undertiden som jag gjorde något spännande eller kul tänka på hur jag skulle skriva det i bloggen för att det skulle bli bra.  Vill ju inte att det ska bli tråkigt att läsa.

Men det är ju bra att man tänker så. Bloggen är ju så att alla kan läsa, är ju lite halva nöjet med det. Så är ju egoistiskt att skriva den dåligt. Men vi har ju sett att det kan löna sej rätt så bra att blogga bra och ofta. I morse läste jag om gotländskan som hade börjat vara bloggare och som nu är bloggare på alex schulmans sajt i stockholm. Och allas vår egen Eve-peve har ju efter att bloggat rätt så flitigt blivit gästkrönikör på GT en gång i månaden. Det är inte dåligt när man mest skriver för sin egen skull på bloggen och så vill dom publisera det man skriver. You go girl!

Nu kom jag på något jag kunde skriva om M. I morse sa jag till honom att han var med i tidningen, stod ju en rad eller så. Och det första han säger är då.." Usch! Det är ingen bild med va?" Haha! Jag tyckte det var en rolig kommentar.

Nej, nu är det bar en fin väska som fattas tycker jag. Men nu måste man kila från datorn, ellinor ska in och se ett greek avsnitt. Jga får gå och göra något klokt (kladdkaka? fruktsallad?)

Kisses!

image257

Kommentarer
Postat av: Eve-peve

Du är ju den mest bästaste tjejen i världen :D :D Fett skoj kommer vi ha i helgen, tjoohoo :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback