somebody's baby

Hör och häpna. Igår var 61 personer inne o gluttade på min lilla blogg. Sextioen!! Oh my... det är mycket folk de. Tack så mycket för den uppmärksamheten. Jag tackar och bockar.

Idag har jag hjälpt min mormor att kalas-fixa lite. För morfar fyller 84. Grattis till honom! Jag la upp kakor, garnerade (hallon!!)tårtor, diskade och brygde kaffe. För besväret fick jag 230 kronor och massa hallon. Yeah, bra dagslön.

Vänner, Top Model och sen Heroes. Så ser min tv kväll ut. Bara bra skit asså. Stolt över den snubben som har komponerat ihop tv tablån. En eloge till dej. 

Började prata om kalsonger med mamma och pappa precis (pappa hade björnisar på dej och jag tyckte att han skulle va stolt över märket lite) och kom in på kalsongerna man får när man gör lumpen. För i den där stora gröna bagen som man får så finns det två par kalsonger (I know). När jag praoade på p18 så fick vi det i alla fall. Och till min fasa så kom jag på, mitt i samtalet om björnisarna, att jag hade på mej kalsongerna (att sova i) när jag var på p18. Fatta va många svettiga soldater som har haft dom på sej innan mej. Visst dom har blivit tvättade men ändå. Haha..jag är nog knäpp ändå.

Nä, man kanske skulle gå ner i köket och fixa ihop några hallon med socker på och äta på till Vänner. Haha! Life is good.

All day long
I can hear people
Talking out loud
But when you hold me near
You drown out the crowd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback