messed up

OOkej. Jag, som alla vet, har ju ingen styrka i mina armar. Men på ib träningen sist så var jag snabbast med att göra armhävningar (kloka och jag fuskade inte!) och idag stod jag under trappan o hade tråkigt så gjorde några upp lyft eller vad det heter. Det var inte såå jobbigt. Sen när Lisen såg det så provade hon med och hon orkade inte ens hälften av de jag hade gjort! Misstänker att om man bara gör det och inte tänker på att man använder armarna så går det av sej självt. Det eller så har jag fått superkrafter..hmm.

Jag trodde ju att jag hade klarar mej ifrån den dumma förkylningen som alla här hemma har haft de senaste veckorna men nehej, i måndags kom dom första symptomen och nu är jag förkyld. Jag borde verkligen göra något åt mitt immunförsvar, funkar ju värre än ett knähögt staket.

Har snart läst ut På Spaning med Bridget Jones (för 5:e gången). Bra jag-är-lite-lagom-förkyld-och-orkar-inte-läsa-något-seriöst-bok.

Jo, och om det finns något sånt som ett otursdatum så är mitt absolut 11:e September (alt. 10:e ). Aldrig händer det något bra på den dagen. Ska skaffa mej en kalender som hoppar från 9:e till 12:e till nästa år. Definitivt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback