in the arms of an angel



Jag har sett alla visby ibk's 3 träningsmatcher nu sen i torsdags. Det jobbigaste med att sitta på en träbänk och försöka att inte vara ivägen för spelarna som susar förbi i 200 km/h 30 centimeter ifrån en är att man blir så rackarns spel sugen. Man vill bara springa in o sno bollen, dribbla lite o sätta den i krysset (ha! Dream on boel)Längtar som fan tills träningarna börjar igen. Hoppas det blir nu i veckan. Måste måste jobba upp kondisen igen, nu är den bara så kass att jag skäms bara jag tänker på den. Uh!

where I wanna be
4 månader nu. Känns som fler, eller som färre. Tror att jag har förlorat min tidsuppfattning. Har varit otroligt händelserika månader i alla fall. Härliga och bra. Lilla jag fick frukost på sängen i morse av min favorit kille i canadien mössa. (vet att jag lovade att inte skryta så mycket, men när det sker så måste man faktiskt, lite i alla fall..) Så sött! Tack vännen, det var det finaste

Idag när jag satt på p18 och förväntade mej att jag skulle få sitta där i 2 timmar själv så upptäcker man att på planen spelar levide och på läktaren (eh..bänkar i alla fall) sitter my fotbolls polers och hejar. Vilken röta jag har
då.

Har spenderat några timmar i stan med Evelina ikväll. Blev lite senare än vi trott. Hennes brorsor var med i någon zombie film nere vid Almedalen typ så vi fick vänta på dom innan vi kunde bege oss hemmåt. Men i väntans tider fick lilla (soon to be big) jag i mej en kebabtallrik. Mmmm!!

Dagens:
Jag: Naj..men se va gulligt! Han gör hoppsansteg!!
Eve: Haha..eh gör han?
Carina (sitter 2 platser bort): Jo, men tycker inte du att allt han gör är gulligt?
Jag: Eh..(tänker efter) jo, de gör jag ju.
(haha! är jag så genomskinlig??)
(dom hoppsanstegen borde man spela in så kan jag se på dom när jag är nere, sötare har jag aldrig sett)

Kommentarer
Postat av: Lamuainen

Gryyymt, vi är IBK-s nya supportrar! Säger bara; goo Finland :D Wiioo. Vi hörs imorgon! Puss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback