blundar


Idag har jag köpt två ib klubbor (lämnade dock tillbaka en), två hårband (canadien och exel), hårtopps serum och defining spray till mitt hår.
Jaja..mest klubban som gäller. Kände direkt att det var den jag skulle ha. Den är så fin!

[hela veckan har känts riktigt lång, kan du inte komma tillbaka till mej?]

I morrn ska jag fika med Josefin (borde ha hänt tidigare tycker jag). Hennes kloka råd har jag saknat otroligt mycket.

Imorrn bitti åker Ellinor iväg till Tyskland med hennes klass. Hon är lite nervös inför resan men jag tror att hon kommer ha så kul. Scheisse! På söndag fyller hon 18 år. Så hon får fira att hon blivit myndig i Tyskland istället för här hemma. (hur säger man party party på tyska?)

Sofie tycker att jag ska åka till stockholm på Tisdag och umgås lite med henne. Jag känner att jag behöver komma bort. Har varit jobbigt ett tag nu. Att komma iväg kanske är just vad jag behöver. Och med Sofie som sällskap så lär man ha trevligt. Frågan är ju om man efter dagens klubbköp och annat har råd. Men i morrn ska jag bestämma mej.

På Cubus idag fick jag en smärre chock. "-Kerstiin!!" Hör man och så kommer Fanny, kusinen, och kramar om mej. Oj oj.. trodde inte att det var fler än Ellinor som kallade mej för det. Haha! Men väldigt trevligt att träffa på henne.

Nya låtar:
Foundations - Kate Nash
Do It Well - Jennifer Lopez
Om Du Lämnar Mig Nu - Lars Winnerbäck feat. Miss Li
About You Now - Sugarbabes
Lip Gloss - Lil Mama

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Men jag saknar och hoppas.

Miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback