truth is spoken

höstlöv1Idag känner jag av att det är höst. Och jag som inte ens har gått ut ännu.

Vi misstänker att vår katt ska få kattungar. Hon ligger bara still på  golvet och myser hela tiden, inte likt henne. Sen så har hon som annars är jätte smal blivit lite smyg-tjockis. Jag hoppas på kattungar i alla fall.

Var en rätt så värdelös träning igår. Så blir det lätt när man inte har någon tränare som bestämmer över laget. Men springet innan träningen kändes i alla fall rätt så mycket så något gav det  ju. Fick sen en glad överraskning när Annica dök upp och skulle träna med oss. Inte varje dag det händer inte.

Känns ju bra att mina vänner bestämmer att jag ska göra saker senare i höst. Enligt Josefin så ska jag åka till Norge och jobba med henne och enligt Annica så ska jag åka till Åre av samma anledning (plus att vi ska göra bort oss på afterski, haha!). Frågar någon mej så kommer jag nog stanna här. Även om en resa känns lite frestande ibland.


" Gravitation cannot be held responsible for people falling in love. How on earth can you explain in terms of chemistry and physics so important a biological phenomenon as first love? Put your hand on a stove for a minute and it seems like an hour. Sit with that special girl for an hour and it seems like a minute. That's relativity."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Kommentarer
Postat av: Annica

Så klart jag inte ska bestämma va du ska göra i höst/vinter ;) vi kan göra bort oss annars oxå :D haha som tex när ni var i Trysil på sportlovet :D haha

2007-10-16 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback