Those dancing days

på hp
Charlie's Angels maybe? Nej bara Moa som är på besök på öin.

Hittat lite bilder från i Lördags. Zätas syster hade ju kameran i högsta hugg under kvällen så hon hade tagit en del.

                            
   
Mange och min Mathias.
( blir helt kär av att se på bilden..<3 )

Idag har jag faktiskt gjort saker här hemma.
Jag har..
* Tvättat och hängt ut en tvätt
* Dammsugit nedervåningen
* Städat badrummet
* Plockat ur diskmaskinen
( det här är en bra prestation för att vara av mej, hehe )

Igår hade vi möte med fotbollen. Vi ska på en cup i Gislaved den 7-9 December, på konstgräs fast inomhus. Alltid jätte kul att åka iväg med laget så det ser jag verkligen fram emot. Sen såg Eve-Peve (hon ska få igen!!) till att jag ska på blöjpackning den 3:e November. Igen! Men var ett roligt gäng som skulle dit och jag e ju bra på att snacka strunt när jag paketerar blöjor så det kan nog bli kul i alla fall.

Vår katt har blivit riktigt tjock nu. Jag försöker bli lite vän med henne så att jag ska få leka med hennes kattungar sen är de har kommit ut. Men mitt jag-ska-va-trevlig-försök togs på stort allvar av henne så hon vill bara kela med mej och inte med någon annan i familjen nu typ.

Ikväll är det ib-träning vid halv 9. Känner verkligen inte för att gå. Så mycket bra på tv och vår förra träning utan tränare var kass. Men det lär ju inte bli bättre av att jag inte tränar och snart är det domar cupen oxå. Och då måste jag va bra. Åker jag inte på träning så blir det i alla fall en joggingrunda.
Har för mej att det var kvällen innan domar cupen som några i fotbollslaget skulle ha skräckis kväll och sen åka till Martebo. Då är man ju lagom uppladdad till ib matcherna sen, haha!

Ska laga maten ikväll oxå. För vissa tycker ju att jag måste träna så att jag kan bjuda på mat när dom kommer hem från träningarna..
Men det är sant i och för sej, jag borde verkligen lära mej laga mat. Min bästa prestation är typ pannkakor.


Kisses

Kommentarer
Postat av: E

Whooa, men Boel då! Du platsar ju in på min "life of being a fritidskonsult"-lista m. dina suveräna bragder du utfört idag :D Välkommen i klubben! Det är kanske t.o.m dig jag ska vända mig till om/när jag får idétorka?! Btw, sorry för det där m. blöjpackningen. Men va fasen, jag måste ha dig där för att palla med!! :D Puss pa Bodiiil!

Postat av: Smygpunkar'n

Man ska aldrig skämmas över sina pannkakor. Det är omanligt. Viking boel, viking!

2007-10-11 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback