long before rock ´n roll

Här satt jag i lugn och ro och var lite lagom arg. Ja det kan man va ibland. Idag var det för att allt kändes dååligt. Inget bra händer liksom. Usch! Jag kände att jag fick vara lite sur då. Men så hittar jag en bild på Facebook som Emilie har lagt ut. Den var från mösspåtagningen i våras. Haha! En bild på oss tjejer och i vänstra hörnet stod jag själv och såg sådär mystiskt jätte glad ut. Helt utan någon uppenbar anledning. Kunde inte annat än skratta åt mej själv. Så nu är mitt humör lite gladare. Jag tackar Emilie för det.

I morgon ska jag ta tag i mitt liv lite. Eller ta tag och ta tag.. men jag ska söka lite jobb och sen passa på att fika med Sofie och sen se på film med Mathias. Han är ju sjuk och hemma från jobbet. Så lite sällskap måste han ju få av lilla mej. Och han behöver en paus från sin xbox (golf?? Hallå..big no no).

Just nu..
Musik: So Sweet - Maria Mena
Glöm-glöm-fort: Träningsmatchen. (Uouh!)
Fundering: Hur mycket pengar har jag kvar på mobilen nu egentligen??
Lite viktigare fundering: Var är jag om ett år?
Ska göra: Sova!! Jag är trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback