i'm a believer

På sätt och vis så är jag en elitist. Jag umgås bara med människor jag beundrar.


Igår kväll var jag och Sofie duktiga och gick till Solberga och badade. Min presatation att skryta om från den vistelsen är väl egentligen att jag fick badvakten att sätta på musik som vi kunde simma till, haha! Det säger rätt så mycket om hur bra jag är på att simma. Men krampkänningar i båda vaderna fick jag i alla fall (och lite träningsvärk idag faktiskt).

Smyg Punkis har ju bestämt sej för att åka till Oslo. Åker på Söndag vad jag har förstått. Men huur ska jag klara mej utan henne? Har ju henne som allvetande orakel här. När det är något jag undrar så är det oftast henne jag frågar. Hur hur hur ska Popmuppen klara sej utan sin Smyg Punkis?

3 månader är en väldigt lång tid. Kan man få kortare för bra uppförande? Hehe.



Kommentarer
Postat av: Miss S

Hör på häpnad så fick jag ingen träningsvärk idag!.. haha, det trodde jag minnsan att jag skulle få, soff-potatisen är ju inte ett dugg tränad.....skumt.

2007-10-26 @ 21:51:33
Postat av: Hmmmm

Du kan inte vara en elitist eftersom som du inte umgås med mig, och jav ved att du beundrar mig som din stora idol, mahahaaa

//Paj

2007-10-28 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback