doin it well

Igår spelade vi Domarcupen i Södervärnshallen hela dagen. Man kämpade som fan och vad fick man för det?
Jo..
- Träningsvärk
- Brännmärken på båda knäna
- 3 mål
- (men lika förbannat) 3 förluster

Fast det var riktigt kul att få spela av sej. Det kan jag inte förneka. Men jag var lite lagom förbannad när man skulle bege sej hem efter matcherna. Som tur skulle jag inte hem utan tillbringade kvällen med Sofie, Kristofer och Maffe. Vi satt i deras soffa och spelade Buzz! och käkade pizza (en slice), ostbågar, chips och godis. Jag fick ta ut mina aggressioner på spelet istället så det gick rätt så bra för mej. Även om jag hade väldigt mycket tur, men vi säger att det var skicklighet.

Vaknade upp vid 7 i morse och hade ooont i benen (var så sur igår när vi skulle stretcha att jag sket i det för att jag tyckte att jag ville ha ont) så gick ner och såg på skräckis. Sen åt jag frukost och däckade i min säng, och så vaknade jag nu. Yeah, vilken bra dag det här kommer bli.


Wish you could stay with me another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback