you're the storm

Jo men här sitter man. Mathias är på träning och jag har planerat hela dagen att jag skulle smyga iväg och köpa Pringles (otroligt sugen) nu men det verkar va riiktigt kallt ute. Usch! Så får se hur jag gör.

Ikväll spelas en super bra match i Champions League. Lyon vs. Barca!! Deco och Kimpan på samma fotbollsplan liksom. Oh my God! Haha..nej skojar bara..men en riktigt bra match tror jag att det blir. Pappa höll på att skrämma slag på mej förut när han påstod att matchen gick på den helt otippade kanalen Tv3 danmark, för det hade han läst i Aftonbladet. Möh, dååligt av Aftonbladet att ge mej hjärtproblem på det viset.

Efter matchen i Lördags så har jag haft djävulsk träningsvärk i benen och ont i ryggen. Och igår när det var som värst så åkte jag på dubbelträning. Yeah! Evelina hade oxå ont efter hennes trip i Växjö så vi gnällde lite tillsammans (okej, då det var mest jag).


"I'm an angel bored like hell
and you're a devil meaning well
you steal my lines and you strike me dumb
come raise your flag upon me

and if you want me I'm your country
if you win me I'm forever - oh yeah!"

Kommentarer
Postat av: Träningsvärknarkomanen

Hahahaa, fy fan vilken jobbig träning det var alltså!! (eller kanske inte) :P Haha.. DU, vi måste leka SNARAST :D weiooo. Pusspådi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback