miss blue

 " I've never had someone that knows me like you do
the way you do
I've never had someone as good for me as you
no one like you so lonely before I finally found
what i've been looking for "


Vaknade upp av att jag hade Mathias och Virtanens nya katt, Snorre (Mathias kom på namnet), i ansiktet. Han skulle visst attakera mej eftersom att jag blinkade. Men Mathias fick rädda mej lite, hehe. Vid 7.20 fick jag skynda att klä på mej så att jag hann med bussen vid halv. Stolt att jag kom med bussen.

Väl på bussen fick jag sitta i en halvtimme och höra på riktigt nörd snack. Cirka 4 stycken killar från donner att och diskuterade spel (tv spela eller data spel, same shit). Och i varannan mening fanns det otroligt förklarande ordet "Schmack!!". Hm.. tror det är dags för de små pojkarna att skaffa sej en ny  hobby.

Sitter egentligen framför tvn och ser på high school musical som ellinor spelade in i lördags men tog en paus för att höra Britneys nya Piece of me. Har längtat efter den låten hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Miss S

Meh den låten är ju inte alls lika bra som MISS BLUE!! haha.. Man blir så jag vet inte. Min nya kända-låt favorit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback