baby boy

Vaknade i morse av att jag fick ett sms av josefin (8.21 !!). Hon satt på T-centralen och hade precis sett ballong reklam grejen och kommit och tänka på mej. Haha..var ju den som var så rackarns rolig sist vi var där. Mohaha!

När jag hade svarat på hennes sms så kom jag på att jag hade drömt en jätte konstig dröm innan hon väckte mej. Den innehöll allt från att jag skulle rädda vår kattunge från att bli påkörd, massa kriminella som visst var polare med mina föräldrar, en mini-me typ som visst skulle föreställa Putin (ryssland you know),som hade en stor biffig livvakt, och dem skulle jag mucka med som bara den. Jag fick bära Mathias för att han var för trött för att gå och jag missade en fotbollsträning. Väldigt mysko dröm!

Åkte sen till tandläkaren och i väntrummet när jag bläddrade i en skvallertidning så upptäckte pappa att det var någon jag kände på sportsidorna. En riktig
snygging tycker jag själv, hehe.

Håller nu på att laga taco paj med pappa. Tror att det kan bli gott alltså. Mums!

Igår skulle jag reka lite och fixa till Ellinor lite. Hon ska ju på 4Hs maskerad disco ikväll och tänkte gå utklädd som 60-tals tjej. Så ja tog på mej ansvaret att fixa lite smink o frisyr för att se hur det kunde se ut. Var lite inspirerad av Hairspray (John Travolta är hur bra som helst i den förresten) som vi hade sett på tidigare. Vi tog i alla fall några bilder av det färdiga resultatet och jag blev riktigt nöjd. Speciellt med frillan.


Kiss kiss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lilla vän!! ville bara berätta att jag tagit upp kampen om min blogg..samma adress men nu måste man ha lösen o andvändarnamn..emame och lösen är jagheteremma..väldigt uppfinnelserikt tycker jag!

2007-12-03 @ 10:02:52
Postat av: emma slemma

och jag glömde skriva att d va från emma, fast d förstod du kanske..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback