when the moon is the only light

Fortfarande sjukis. Morr!
Min vänstra sida av min hals har fått för sej att den ska göra jätte ont när jag sväljer så ungefär en gång i minuten ser det ut som att jag har svalt en citron (ansikts uttrycket alltså, rackarns va ont de gör).
Och min mamma som jag förväntade mej skulle kunna något dunder knep mot halsontet säger bara "..kolla om du har feber.." innan hon fortsätter att tjata om hur stökigt det är i mitt rum.
Men ingen feber har jag. Och det betyder ungefär samma sak som att det inte går att göra något annat än att vänta ut de här. Usch!
Vill inte Vill inte Vill inte!

Jag kunde inte ens sova i natt. Eller jag vaknade vid tre och fick då för mej att eftersom att jag inte kunde sova så kunde jag lika gärna gå ut och gå. Så det gjorde jag.
Det var rätt så ljust och jag hittade syrener som jag kunde lukta lite på.
Mysig liten promenad men är man förkyld så orkar man ju inte så jätte mycket så blev ingen lång vandring för min del.

Nu ska jag kolla om pappa har någon whiskey som jag kan bota min hals med.
För det har jag hört botar bäst.
Hjälper det inte så lär jag ju bli gladare i alla fall. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback