ice box

69268-6269268-63

Borde skriva om immunförsvaret men jag vet inte..eller jag orkar inte. Känner mej lite halv krasslig. Antingen är det det eller så inbillar jag mej så att jag ska slippa plugga, det senare alternativet är ju inte helt omöjligt skulle jag vilja påstå.

Skulle egentligen ha varit i stan och träffat Emma nu.Men läxorna måste ju göras, usch och  fy. Hade mycket hellre träffat Emma, var ju grymt länge sen oxå.

I kväll går Never been kissed på tv. Typisk romantisk komedi á la boel. Går alltid hem!

Just nu känns framtiden riktigt oplanerad, någon som har några förslag till lilla mej? Förslag uppskattas verkligen.

Kommentarer
Postat av: Smygpunkar'n

Starta taco-restaurang på öster med mig såklart!! :D Värsta bästa planen juh!! :D

2007-05-08 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback