be the girl

Idag har jag varit duktig, hittills i alla fall.
Jag har hängt tvätt, putsat massor med fönster och börjat plugga.
Yes, jag e värd att sitta vid datorn i ialla fall en kvart. Haha!
Zappade lite i morse och hörde en jätte härlig  
låt på ztv. Lagom soft och positiv sådär, me like!



Vet inte om Josefins Taco idé kommer att funka i framtiden. Det kostar ju massor att hyra ,Josse! Var ska du få som pengarna ifrån då? Haha!

Nä, solen är varm idag så jag tänkar ta vara på de soltimmar vi har.
Ut och plugga!

Kommentarer
Postat av: Smygpunkar'n

Mä, nu kan du ju inte komma här och vara negativ när jag fösöker ordna upp din framtid. >=( Pengar, pengar, pengar, är det allt du tänker på?! >=/
Men, om du nu så gärna vill veta, så jag har en perfektemundo plan på hur vi ska skaffa pengar: Boel - du får prostituera dig. ^-^

2007-05-09 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback