another moment seems to come

gang

En bild från valborg. (hoppas att jag kan få fler, evelina..hehe)

Jag vill inte va sjuk längre (har jag velat det överhuvudtaget?) Jag vill vara i skolan och få panik över att jag har så mycket att göra, dricka mej för full på mösspåtagningen och umgås med min klass och speciellt mina girls.
Saknar! Och jag har bara varit hemma i en vecka snart. Ohh..jag får ju krupp av att sitta hemma och va sjuk.

Hoppas att ni saknar mej oxå litegrann. Om jag inte är frisk på måndag så kommer jag i alla fall. Med taggtråd i halsen.

Och jag har fått jobb! Tack josse.
Eller jag har typ fått två men måste ju tacka nej till ett ..och det häftiga i det här är att jag bara har sökt till ett av dem, det andra liksom bara kom till mej.
Mamma funderar nu på att lägga in en annons i tidningen o se om de finns ngt rum i stan man kan bo i under sommaren. Jag är inte så hoppfull men det hade underlättat väldigt mycket med någonstans att bo. Menar bussen blir man ju trött på rätt så snabbt.

Ska nu återgå till att slö titta på ngt tråkigt tv program och tänka på hur kul alla andra har. (nä, nu överdrev jag lite)

Kommentarer
Postat av: moiis

vännen! hoppas du kryar på dig snart.. börjar sakna dig igår. och såååå tråkitgt att du inte var med igår.. :S men men, det tar vi igen! ;) puss o kram!

2007-05-24 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback