walking away vs love don't let me go

Nu är jag tillbaka från den underbara resan till Norge. Lite sorgligt eftersom att vi hade så kul allihopa.
Åkt skidor nästan alla dagar, sett på film och myst, ätit onyttigt, umgåtts med fina människor och skrattat väldigt mycket, behöver man mer på ett sportlov?!
Kanske vila men det klarar vi av annars så det fixar sej, haha!

Jag och Hanna har i alla fall lyckats att vurpa i de flesta av de backar vi stått i och har därför gett oss själva det smickrande namnet idiot-tvillingarna. Kommer bilder på det snart men nu är kameran urladdad så kan inte lägga in bilderna, men snart så.
Massa fina bilder.

Spelade inomhus fotboll med killarna i stugan i lördags och lyckades komma in i närkamp me någon av grabbsen. Så nu har jag ett skrubbsår på ryggen. Men det borde bli en ny sport för det var jätte kul, spela fotboll i en korridor, de är skoj. Haha!

Ät mat! 
Bli fet!
Lev på hullet!
 
( nytt motto jag kom på en ljus dag i Trysil, tyckte att det var grymt bra just vid tillfället. )

Idag kom man tillbaka till verkligheten ganska brutalt med matte D direkt på morgonen och sen Kemi B. Jag somnade ju halvt in i Kemin men jaja, man kan ju inte vara på topp jämt. Det är ju helt onaturligt.

Får skriva mer och lägga in bilderna snart men nu måste jag packa upp väskan och klä om, träningen väntar inte precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback