vacation




fj?ll















Nu har jag lagt in bilderna från Trysil på datorn, äntligen. Så här kommer resan till Trysil i bilder.

Resan

         

Vi åkte mycket buss| Tom roade sej med att se i skolkatalogen på båten... | Andra spelade kort   

Backen

         

Jag och Hanna åkte de första dagarna med våran "guide" Annica. Trevligt att träffa på henne där. Var väldigt länge sedan sist.

         

Hanna, min egen idiot-tvilling lyckades vurpa några gånger, haha! | Och Charlotte fick en T-shirt för sin snygga under-skylten vurpa

              

Hanna posade snyggt till mina kort, haha! | Emilie ägnade första dagen i backen med att lära Pajen åka snowboard | Utsikten när det inte var disigt var jätte fin. | Alla vågade åka sittlift, även jag (!) och Hanna och Emilie såg sötare ut än någonsin.

    

Den sista dagen kom äntligen den efterlängtade solen och Emilie tog tillfället i akt att sola lite i backen. Men det gjorde vi alla.

Kvällarna

    

Bor man nästan bara med killar så får man stå med det här. Haha!

         

Alla som hade klantat sej tillräckligt under veckan fick en T-shirt och fick va med på det här snygga gruppfotot | Killarna softar i vårt rum | Simon,Tom, Pajen och Anton posar för kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback