the worrying kind

twins
Lätt snyggaste bilden på mej och min idiot-tvilling från Trysil!

Vi spelade lika mot Hemse i går. Kändes tungt. 5-5 blev det. Och min största bedrift var att få hemsespelarna att bli sura. Jag spelade nog inte så snällt skulle jag vilja säga.

Tjejkvällen hemma hos Hanna blev inte så kul som jag hade trott. Var lite uppdelat tycker jag allt. Synd som bara den. Men Hanna bor typ i ett slott, stort va det i alla fall. Paxade att flytta dit direkt, haha!
Jag och Malin hejade tålmodigt på i remember love och jag ringde och röstade två gånger. Men det hjälpte ju inte så mycket så hon vann inte.

Lyckades sen lura med mej Malin in till stan för att gå på krogen. Var inte så mycket folk på hp men man kände igen nästan alla. Det var lite kul.Efter ett sms så kom Linda oxå in. Jag och Malin var ju inte klädda för att gå ut så vi glassade ju runt i luvtröjor och kände oss lite halvt som men in black. haha!
Sen kom Mathias dit så fick jag umgås lite med honom, alltid uppskattat.
Nä, en bra helg har det varit hittills. Nu borde jag verkligen plugga o städa  lite men frågan är ju om jag orkar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback