a little bit of love

Hemsk / härlig väckning i morse skulle jag vilja säga. Beror ju på hur man ser på det. Ska porta min mamma från mitt rum innan klockan halv åtta på morgonen. Jag kan ju få hemska men eller något. Haha!

Idag kom jag på att jag inte alls har någon framtid planerad efter studenten. Vet ju inte ens om jag får något sommarjobb. Känns lite halvt jätte jobbigt. Och sen liksom, vad ska jag göra i höst? Jobba? Plugga?
För visst hade jag bestämt mej för att inte plugga direkt men om jag kommer in och det känns rätt så varför inte.
Idag är jag helt kluven. Fast det lutar åt att jag stannar hemma i höst, ska i alla fall inte plugga. Tror jag.

När jag gick igenom mitt fysikarbete som ska vara klart på Tisdag så kom jag på massor med nya grejer jag ville skriva om också. Så nu är det mycket större än jag hade väntat mej. Fast jag brukar i alla fall lyckas skriva mindre än alla andra. Kan nog ha något med min zen-syn på allting att göra. Haha!
Men i alla fall så ska jag skriva mitt arbete och jag hade helst velat ha typ fyra veckor på mej men vi har ju haft väldigt lång tid på oss så jag får skylla mej själv att jag kom på det så sent.

Gud va tråkigt att skriva om skolan i sin blogg. Skämms nästan lite men måste få ur mej lite av allt det som händer liksom.

Nä, nu ska jag käka en apelsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback