so la la la la

Round each corner there's a chance
People searching glance to glance
Moving bout real fast
Like insects and fish when they're scared
And they sing the same old song
Though it's been so very long
They sing, raindrops falling on my head
But that doesn't mean that i am dead


Regina Spector har fina sångtexter..kom att tänka på det nu nära jag såg det senaste Veronica Mars avsnittet och Fidelity med Regina spelades på slutet. Den passade jätte bra där.

Har inte sovit klokt på länge. Jobbade till 18 igår, fast jobbade över en halvtimme så det blev ju senare sen gick jag hem till Mathias och slappade i hans soffa. Shoppade godis och skrattade åt dumma hemvideos.
Sov sen lite men Mathias skulle ju upp tidigt så blev väckt ganska tidigt. Bra sätt att bli väckt på i alla fall.
Sen sov jag någon timme till innan jag var tvungen att gå bort till pastavagnen och paketera blöjor. Höll på ett bra tag.
Sen när jag skulle hem med bussen så var det så många turister som skulle med så det tog 30 minuter för bussen att ta sej från busstationen till bilcity. Yeah va roligt att åka buss på gotland, not!
När jag väl kom hem så käkade jag sen däckade jag i en halvtimme på min säng. Fy fan va skönt det var.

Önskan: Mindre jobb i sommar
Lyssnar på: Apologize - Timbaland feat. one republic
Sparar till: iPod och dator
Äter: Mathias godis
I morrn: 150 års kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback