runbitchrun

Min mobil är avstängd, och det känns så otroligt skönt. Var länge sen nu. Jag har bestämt mej för att jag ska ut och springa sen, ta ut mina aggressioner genom Bullet For My Valentine och springa arslet av mej. Fy faan vad skönt det ska bli. Sist jag var så här frustrerad och arg var i höstas. Ja, alla märkte det nog då.

Fuck vad det känns värdelöst att känna så här igen. Varit så här ett tag nu. Har önskat mej en slagpåse många gånger den senaste veckan.

Men orka bry sej längre. Jag tänker inte va den personen längre, någon annan kan ju ta sej tid tycker jag. Eller är det för mycket begärt, nej verkligen inte.

Jag finns här om du får för dej att du har något att säga. Tills dess är jag ute och springer eller slår på något.

Kommentarer
Postat av: lemuureeen

Booodiil! Vart har du tagit vägen? Saknar ju min mitttfältskompis. Kommer du på matchen imorgon? Hur är allt annars? :) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback