girls night out

..oh! Boel hamnade på aftonbladets girls night out fest på gute.

Så här gick det till...
Efter en riktigt lugn dag på jobbet så trodde jag att jag och sofie och josefin skulle ut och hänga lite i visby. Precis när jag slutar jobba så får jag ett sms av josefin som skriver att hon tyvärr inte kan komma. Sen när jag vandrar lite i innerstan får jag ett sms av sofie som säger att det nog dröjer innan hon kan komma bort, hon skulle ännu duscha o äta något.
Jag tänker att de gör ju ingenting, jag kan ha skoj själv.
När jag går där som bäst så ser jag en kö utanför Gute, massa tjejer. Ser oxå att dom som kommer in får en kasse, en rosa! Med presenter i, och såna tackar inte Boel nej till så jag ställer mej i kön.
Efter lite hjärtattack (-Kan jag få se legget? -Eh jo..har de här någonstans...Eh..hehe...ARggH! Jo här är det. - Okej, välkommen in!) så kom jag in och fick en rosa påse!! Fick oxå två smirnoff biljetter (två gratis alltså, yeah!) och mat. Maten var någon konstig typ sushiaktig sak. Som skulle ätas med pinnar(!!) Jag ställde mej lite nonchalant (som att jag alltid äter all min mat med pinnar som alla andra sarah jessica parker tjejer här i världen) vid ett bord med ett helt tjej gäng. Men upptäckte snabbt att jag inte alls kan greppa en avocado skiva med två pinnar, men alla andra verkade kunna det som att det var samma sak som att andas ungefär. Så jag backade några steg för att ingen skulle upptäcka min pinsamma greppa greppa...faaan-taktik som jag höll på med för att få i mej något av maten. Men råkade då hamna brevid tre modell långa tjejer. En råkade till och med vara hon Freja från Top Model.
Ja, där stod jag och försökte låtsas att jag smälte in. Dom, tusen lager smink, fina festkläder, alla hade typ något rosa på sej och långa. Jag, direkt från jobbet, grå rockig tröja (stod ut mot
barbie rosa)
och 1,60 lång.
Men jag var tuff i alla fall.. (önsketänkande)
Hämtade ut en smirnoff och stod och surplade lite ett tag tills jag kom på att ingen där var gotlänning, i alla fall ingen jag kände igen. Och gotland är ju litet så man brukar känna igen någon i alla fall..
Såg på klockan att jag ännu skulle hinna med halv tio bussen, och drog iväg.
Hahah...vakterna trodde säkert stt jag gick in bara för presenterna (bara halva sanningenb..tihi)
Men en väldigt mystisk och  överranskande kväll måste jag påstå.jaaag









I morrn blir det girls night out på riktigt.

Mitt 
Soundtrack just nu. uffie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback