crap

Ohhhh sopa!
(vet inte varför jag skrev de, blev bara så..oops!)

Det här e en riktigt tråkig sommar.. Ingen sol. Jag jobbar hela jävla tiden. Kan typ inte gå ut på krogen eftersom att jag inte har de där rackarns åttioåttakortet. (faaan!) Har inte hunnit träffa någon polare än, förutom josefin som jag jobbar med.Och jag har inte badat än.

Jag skulle vilja döpa om den här sommaren till en fejk-sommar. Just nu är dte bara datumet i tidningen som säger mej att det är sommar, annars känns det fan som Oktober typ.
Uh..jag vill ju ha sommar. Riktig sommar!

Jo, och uppepå det så sover jag dåligt oxå. (fan va jag klagar idag)
Skit-sommar e det iaf.

Ikväll kommer Ellinor hem, äntligen! Jag tänker förhöra henne om hela Rix. Jag e så nyfiken!



In this world there's real and make belive.
This seems real to me.

Kommentarer
Postat av: Mooois

heej! ska läsa till sjukgymnast.. ska bli kul, tror jag.. håller med dig om fejk sommaren, suck! jobbar jämt jag med. är ledig imorgon, och då ska det vara fint väder, hoppas på lite sol o bad! lär ju bli enda i sommar.. hm, har inte heller 88a kortet. men äsch, går inte det ändå då? :S men du. 28e, jobbar du då? eller vill du gå ut den 27e? :P planering långt fram i tiden här.. :D take care! puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback