Let's make this moment a crime

Det här hände nyss.

Jag och sofie går helt oskyldigt in i en affär för att kolla lite på balklänningar.

Sofie: Har ni någon sån här katalog med klänningar i som man kan få titta i ?
Expediten: Ja, det har vi.
(Hon tittar på oss och säger...)
Expediten: Och ni ska sluta nian nu eller?...
(Pinsam tystnad,en lång stund)
Expediten:
...eller ni ska ta sudenten.
Jag och Sofie: Mmm, jo.
Expediten: Men det var för att ni såg så unga ut, det är väl bra?!

Jo, men tack för den. Känns ju bra o bli tagen för att vara 16 när jag snart fyller 19.

Gänget ska samlas och spela laser dome i kväll, men jag har träningsmatchen mot Herr-90 framför mej. Ska försöka att förlora med något mindre än tvåsiffrigt den här gången.

Jag har ännu ungefär 150 sidor kvar att läsa i en av psyk-böckerna tills i morrn.

                             


I högtalarna:
Soul Kid # 1 - More Bounce (In California)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback