early winter

Det är helt vitt utomhus.Ser kallt ut.

Varför gör man saker som man vet att man kommer att må dåligt av. Jag borde inte få sitta vid en dator, för varje gång. Nä, skärpning fan.

Ska träna ute i snön ikväll, längtar inte precis men det är nödvändigt ont för att spela i helgen. Fredag kväll, don't miss!

På lördag har jag fått med mej de flesta av tjejerna på krogen, sofie har ju fått för sej att hon ska se på the sounds, som vi andra inte riktigt har råd till o se..så hoppas vi får se henne på kvällen iaf.



Deppdag idag asså, går inte att undvika.

senare...

kollade lite på några användare på blogg.se och fick en skrattattack, var tvungen att ringa till ellinor. Härligt att det finns människor som kan få en att skratta så mycket.

Och ungefär samtidigt fick jag ett sms av sofie, hon undrade om alla kunde komma in till stan och ha snöbollskrig eller åka pulka idag. Jag kan ju inte på grund av träningen men darling, you saved my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback