under the influence


vy










Igår var en lång dag. Först var det blöjpaketering med FG/KIK i stan. Vi klarade av den magiska 2000 gränsen innan jag var tvungen och gå men då hade de andra hälften kvar.
Matchen mot Endre var en måste-vinna match. Och jag har något av en hat-relation till golvet, jag fastnar typ och är man van med Klintes halk-golv så är det inte lätt.
Vi Lyckades i alla fall ta ledningen rätt så snabbt sen så rullade det på. Hela laget skötte sig fint och vi vann med 9-3. Jag gjorde minst 2 mål och en assist. Yess!
Sen var vi några som såg på 90:sarnas match mot Follingbo eller vad det var för något lag de mötte. Pojkarna förlorade tyvärr.

Sen fick jag skjuts till Öster där jag käkade Happy Meal själv tills Sofie kom in till stan och kunde umgås lite med mej. Sen begav vi oss bort till Sofies och Kristofers lägenhet där vi gjorde oss i ordning.
Sen vart de party.
Kul kväll.

             You know that I woluld now, if only I could

"Jag vet vad ni håller på med, jag är nykter" (ramlaomkull)


Idag är en typisk James Morrison och Jack Johnson dag.
Och nu väntar bowling och IBK-bandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback