they say we're young but we don't know

Jo, idag har man praktiskt taget sovit på lektionstid. De tycker vi om!

Har köpt mössan jag har sneglat på ett tag nu. Den är grön och jätte fin. Ska använda den jämt! (okej, inte jämt kanske. Hehe)

Har vart en ganska trist dag annars, har liksom inget klokt att blogga om tyvärr. Fast brukar jag de? Nä!

Hade tråkigt på vägen hem i alla fall så tog några bilder.

         


Jo, jag har saknat min Smyg-Punkis idag! Jätte mycket. Jag hade på mej Ellinors mjukisdress bara för dagen och så var inte Punkis där. Jag fick gå runt själv och se ut som att jag precis hade vaknat. Det var jätte-jätte skönt att ha den på sej men kände mej en smula mobbad . Haha! Kanske inte så pass men jag ville ha min Josefin med mej i alla fall. Miss you sweetie!
Förlåt att jag väckte dej i morse, inte meningen.


Never knowing
Shocking but we're nothing
We're just moments
We're clever but we're clueless
We're just human
Amusing but confusing
Were trying but where is this all leading
Never Know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback