rehab

Om en vecka åker jag till Trysil. Snö, skidor och trevligt sällskap.

Vaknade upp i morse me värsta träningsvärken i magen. Och igår gjorde jag bara typ 25 situps, Pinsamt!
Borde verkligen träna magen lite mer, har slackat efter på den fronten nu ett tag.

Jo, jag fortsätter ju med min inte-sova så mycket kampanj nu. Men ikväll, då ska jag fan i mej gå och lägga mej vid 10 eller något. Ska ju orka med det vanliga schemat i skolan med fysik o skit. Usch!

Har en spännande vecka framför mej med 19-årsdag och Trysil resa. Skulle ju va typiskt för mej att bli sjuk nu eller något. Så ska hälla i mej c-vitaminer o hoppas på det bästa! Haha!

>> Klockan är nu 22.25 och jag har misslyckats med at somna tidigt. Fan!Haha! Men de e mysigt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback