dick in a box

Nu är jag hemma igen! Efter 4 otroliga dagar i Sthlm.
Sitter nu i min sprillans nya KIK-dress o funderar på att aldrig ta av mej den, så rackarns skön. Mjukis e va som gäller gott folk, allt annat e lögn.

Att äntligen vara med på PT var roligare än jag hade trott. Men sova fick man inte göra mkt nej. Men för att man sover så lite på natten så somnar man lite varstans på dagarna istället. Jag har i helgen sovit i konserthuset, i tjejernas omkläningsrum (?!), i en korridor och i en buss. Vet inte om det är att rekomendera riktigt.
Härlig helg med massor med 4Hare i alla fall. Nya vänner han man mött, alltid trevligt! Hehe!

Sen var det ju två dagar i Sthlm med Religionklassen. Jag har träffat zenbuddister, asatroende och scientologer. Scientologerna var lite av en besvikelse, trodde att dom skulle vara mer mysko och så, men icke. Favoriterna var ju absolut zenbuddisterna. Meditera mer gott folk!

hjärta









Det bästa var ju nästan när jag lärde Josse muggtricket och vi störde hela McDonalds. Haha! Har man kul så märker man inte att man låter mycket eller stör folk. Och surgubbar vet inget om konst (muggtricket!).Haha!

Men Anna glöm inte: "Det är ödet!"    Haha!!

Nä, får uppdatatera mer snart. Blandar ihop allt pga så lite sömn o att de har vart så mkt på en gång.

Mer snöänglar till folket!

(Alla <3-dag idag. Funderade på att sova mej igenom dagen så jag inte skulle få några men, men får väl stå ut. Haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback