silent night

image178

Tog en
paus från katt passandet  och X-men tittandet för att skriva av mej lite. Kände att det var dags.

Matchen idag mot Endre gick riktigt bra. Började lite nervigt men 9.33 gjorde Moa mål så att vi fick börja med en ettmålsledning i andra perioden. Sen i andra perioden lyckades jag göra 2 mål! Lycklig! I tredje perioden lyckades jag i och för sej få en tvåminutare för att jag var för ivrig, haha. Kan hända den bästa. Men matchen slutade 5-1 till oss så det känns bra med en vinst. Ellinor försökte få det till att det var ghetto flätorna som hon hade gjort i mitt hår precis innan matchen som hade gjort att jag gjorde mål. Haha..

Sen åkte vi hem och åt mat. Blev lövbiff med klyftpotatis och bearnaise sås. Mums fillibabba!

Ikväll är det hemma kväll med Ellinor och pappa som gäller. Har inplanerat att vi ska se Troja sen och äta chips och dipp. Mmm Mmm!

Kattungen somnade förut när han var på väg ur korgen som han brukar ligga i. Så han hängde liksom med huvet utanför och kroppen innanför. Såg så kul ut att jag var tvungen att skicka en bild (dålig men ändå en bild) till Mathias. Om man somnar mitt i en promenad, ja då är man trött!

I morrn är det julskyltning i stan och sen IBK match (Eve är min match dejt) som gäller.

Jag kan inte riktigt fatta att det är December redan. Känns hel mysko. Tiden efter studenten känns som att den har gått så fort. Bara runnit förbi liksom. Vet inte vad jag tycker om det egentligen. Går tiden så blir man äldre och det går ju inte för sej, haha.



Over and Out!



Kommentarer
Postat av: Miss S

Naj vilka fina kort du har tagit.. Såg din älva och tänkte genast tillbaka till gymnasiet. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback