digestive

Tjenna tjenna!
Såg julkalenderna vid halv sju. Har tyvärr missat avsnitt 2 och 3 men jag fattade rätt så bra ändå. Det var jag glad för. Ska kolla om dom finns på svts hemsida så jag kan catcha up lite.

Sitter nu i stan. Själv i killarnas lägenhet. Men innan jag åkte in så satt jag och kissen och tittade på stardust (på inrådan från Ellinor). Den var riktigt bra. En riktig feel good och boel film, me like! Mycket fantasi och påminde därför mycket om när jag var liten, haha!

Sökte på Zac Efron för en stund sen (för han är ju såå söt enligt Ellinor,ha!) i brist på annat. Och kom på att han och hans motspelerska ifrån High school musical är ett grymt sött par. Hon är ju född ett riktigt grymt år oxå (88:a!!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback