all shock up

And I'm back! Grymt rolig helg med laget. Är dock helt borta idag. Har blivit för lite sömn och för mycket sovande på golvet. Haha! Om man råkar spränga sin luftmadrass så får man väl stå ut antar jag.
Fredagen var resdagen. Buss till båt till buss igen i massor med timmar. Vi hann se på film,sova,leka och äta massor. På lördagen var det att gå upp tidigt för att börja spela matcher. Jag blev utsedd till kapten och jag lyckades faktiskt komma ihåg alla namn på lagen vi mötte, lite stolt! När vi hade spelat färdigt våra matcher så var det det andara lagets tur så då fick man heja lite. Dom spelade riktigt bra.
Dom var en hårsmån från att gå vidare men tyvärr så gjorde dom inte det. Sen begav vi oss alla tjejer fullt utrustade i mjukisar till en resturang för att äta mat. Var super duper gott! Elise råkade emellertid fälla servitrisen med en isbit, mohahah!

När alla låg i sina "sängar" sen så skulle jag pumpa min luftläckande luftmadrass men råkade av misstag spränga den. Alla blev asrädda men sen tyckte alla att det var jättekul. Jag skrattade så att jag grät. Fick sen ligga mellan Sahras o ch Evelinas madrasser. Sen kom Ullis smygandes för att hon inte kunde sova så då tog vi våra täcken och kuddar och gick till omklädningsrummet och var där ett bra tag. Alla tre skrattade så att vi fick träningsvärk i magen dagen efter.
Söndagen va riktigt tung tycker jag. Fick ju sova på golvet på natten så va rätt så mör asså.
Men vi kom i alla fall till IKEA [aj-ki-a].
Jo, vart shopping i Jönköping sen äventyrsbad. Sen vart man helt död i bussen till Oskars.







Nu ska jag lägga mej framför tvn med en skål popcorn och ett glas julmust tror jag.
Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback