you'll be in my heart

Igår fyllde Linda, min fina vän, 20 år. Och hon hade flyttfest.
Och jag jobbade sista dagen. Så på kvällen firade jag Linda och att jag nu mer är arbetslös. Yehaw!
systra mi
Jag (i Roberts Emo-mössa) och födelsedagsbarnet. Kommer sakna henne otroligt mycket nu när hon ska flytta till Lidingö. Men som tur e så har hon rätt stil för att smälta in där nu (menar, med en gose-chihuahua i en rosa väska kan ingenting gå fel min vän)

.


Spanking for all (don't be worried, it's enough for you too)




Miss Sofie, Popmuppen, Smyg Punkis, 20-åringen och Emla <3





Josefin med kvällens måltid.(då snackar jag inte om min big och feast)
 Yummi va gott det var.


Jo, men bilden snackar ju för dej själv.
Myspys..haha!




Åh..!! Piggelin drinken..absolut en ny favorit.
Den bubblar liksom och är god!!!
Emma hade världens längsta ögonfransar i kvällen till ära, fancy!


Haha..Okej så här såg Sofie inte riktigt ut (hela kvällen, haha..nä skojade bara)
Men efter rosé vinet så vart de värre. Hon är för söt.


Igelkott i påse är inte ofta man ser. Så den fick mycket uppmärksamhet..
Jag tycker att vi borde ha döpt den. Typiskt att man kommer på det för sent. Haha.



Det var en bra kväll. Helt klart. Men en sak är så säker...
Jag kommer att sakna fina såå mycket att det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback