here without you

kexsmält

Äter man kexchoklad, eller vilken annan choklad alls för den delen så smälter den antagligen i solen. Det har jag lärt mej idag. Haha! The hard way..men gott vare.


1.      2.      3.      4.

1.
Mmm..när man äntligen har en ledig dag som man tänker tillbringa på stranden så måste man dokumentera lite. Det tycker jag i alla fall. Därför de e en massa mysko bilder här över, haha. Jag och syster kände oss lite tvingade att va me på någon bild så Weeei..här va den.

2. Ellinor upptäckte (något inte så konstigt) att hon var (som vanligt) mycket bunare än mej. Men jag har något som hon inte har. Ha! Nämligen fräknar på mina knän. (Mina ben e inte riktigt så här bleka i vanliga fall. Känner att jag behöver försvara de rackarna lite. Har photoshopat lite så att mina fräknar skulle synas bättre.Vilket dom typ inte gör iaf..men dom finns där!!)

3. En fulis-bild är faktiskt lite av en tradition av oss (och taditioner är ju viktigt, väl? haha.) så den var självklar.

4. Jag höll på att somna i solen och precis när jag kom på det så fick jag för mej att jag skulle ta lite kort istället. Bättre det än att ligga still och bränna sej tänkte jag. Så jag tog kort på det bästa jag kom på. Nämligen min påse med kläder. Hahah! Och min Harry Potter bok som jag  (ännu!!!) inte läst ut.



Keep it real o så vidare..

<3 mf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback