elizabeth



Idag är jag ledig!!! Skönt som bara den. Ska snart bege mej till min säng och sova..sova gott.
Sova sova sova...!!

Trodde ett tag att min mobil hade raderat alla mina bilder o ljud som fanns på den. Men sen så pillade Erik lite på mobilen och konstaterade sen att minneskortet bara glappade lite. Hm..jag är nog inte så teknisk. Jag som redan hade börjat drömma om en ny mobil. Men får väl leva med min skruttiga (okej, överdrift..bara haft den ett år men ändå) ett tag till. haha!

Fick hoppa in i matchen mot Hangvar i måndags. Riktigt skönt och efterlängtat att få spela lite. Även om det första jag gjorde på planen var att missa bollen. Haha!

Var hos Mathias igår och såg(sov) på Valencia- Elfsborg. Man blev ju lite ledsen över att de inte kunde spela bättre så missade som tur var det sista målen Valencia gjorde för att vi gick ifrån tvn då. Hade varit tufft med Elfsborg i CL. Men nu ser det ju riktigt mörkt ut. Man kan ju hoppas att spanjorerna blir som Bambi på hal is på konstgräs men det tror jag inte. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: #8

Haha, din miss var ju hetast Boel! Vi har saknat dig! Hoppas verkligen på att få se dig lite nu på fotbollen, saknar ju min mittfältskompiiis :P Puss på're


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback