teen royalty

Jag överlevde helgen!!
Har tränat 6 gånger i helgen. Började lite lugnt med att springa i uppförsbacke de snabbaste man kunde typ 10 gånger, yeah, skönt för benen de. Haha!
Vi delade ju matsal me fältbiologer, de va ett samtalsämne som vi kom tillbaka till mycket. För vem vill inte va fältbiolog innerst inne??

Nä trevlig helg har det varit. Fast Ulrika har ju suttit o väntat på Snygg-Erik varje gång vi inte har tränat och hur många gånger fick hon höra honom?? En! Lite snålt, haha!
Och jag och Evelina skaffade oss en jätte snygg målgest. Och sen igår satt vi o spanade in snyggisen i Shes the man o vi kom på lite deprimerande fakta att de inte finns så många såna i världen. Snyft!

Min stuga jag skulle bo i råkade visst sakna värme så jag fick sova vid Anna o Ullis. Mysigt värre. Haha!

Sen kom man hem och var trött som bara den och så väntar mamma med en ros och säger att jag ahr blivit utröstad till Åreys spelare i mitt innebandylag. Tack tjejer för att ni röstade på mej, känns jätte smickrande!!
Jag blev väldigt glad.




Kommentarer
Postat av: DIN fältbiolog! ;)

Ååh, Grattis till nomineringen:) Den är du värd! Vi får hålla stenhårt på våran målchest:D Tjoo! Tisdag nästa, ska bli skoj! Vi ses imorgon!! Pussar!!

2007-04-22 @ 20:08:27
Postat av: Evelina, fältbiologen lamu

Goo snygga high school killar :) <3

2007-04-22 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback