greatest mind

Jag undrar lite..var har tiden tagit vägen? Här går man runt precis som vanligt och upptäcker helt plötsligt att tiden har gått massor. Men var har den tagit vägen. Känns som att någon har stulit den alltså. För en vecka sen tänkte jag att okej, jag kan ju börja göra lite läxor snart så slipper jag stressa sen. Men gjorde jag de? Nä!
Och jag tänkte likadant i Lördags men gjorde jag något då? Nä!
Och nu på Torsdag ska alla religion läxor in, och jag har gjort sammanlagt...noll stycken. Och i morrn har min grupp kommit på att vi ska plugga mitt på dan. Va e de för tid?
Hela min dag e förstör då ju. Men man måste offra sej för andra, så e de ju. Men va faan. Jag vill ju inte lämna in ett arbeta som e måttligt bra. Som mitt fysik arbete,usch, kunde har blivit så grymt mycket bättre. Men men...



Igår fick jag äntligen min eftertraktade födelsedagspresent från tjejerna. Vi åkte in några stycken och köpte glass på glassbaren så fick jag min låda. Massa rosa o gröna saker, me like! Haha! Blev jätte glad, ni känner mej rätt så bra asså. Sen gick vi till Almedalen o så satt vi där o snackade, och sen blev det helt plötsligt gräskrig. Och jag som var helt oskyldig blev helt gräsig. Va va de om? Haha!
Sen åkte ju några hem men vi andra stannade kvar o gick på Packhus och åt. De va gott.
Jag tror att alla gäster där trodde att vi var fulla  men jaja, har man kul så har man ju. Ska inte tänka så mycket på vad andra tänker. Grymt roligt i alla fall!
Trevligt att vi adopterade in min mittfältar polare i gruppen oxå, haha!

Jo, de var en rätt så lång dag i går. Men riktigt skojig.

Har träningsmatch mot När i morrn. I När. Grymt onödigt långt bort men jaja..
Alltid kul att spela.

Kommentarer
Postat av: Din mittfältarpolare! :)

Hahaa, snacka om att de kändes som att man var full alltså. Alla var nog övertrötta så det räckte och blev över! Känns bra att ha blivit adopterad, så nu får ni ta hand om mig ;D Vi ska ha roligt på Valborg, har nästan funderat ut en bokstav! (mutor mottags gärna) ;) Sen ska vi se till att spöa skiten ur När imorgon!! Och se till att inte planera in något tills på Måndag, för då ska vi Grilla!! :D /Festfixar'n :)

2007-04-17 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback