mhm

Mitt sista sommarlov har börjat, började med två lata dagar hemma. Riktigt skönt! Och nu har man gått och blivit förkyld, igen.Så typiskt. Så solen skiner utanför fönstret och jag kan knappt gå ut eftersom att jag antagligen dör av värmen, för man e mer känslig för värme när man e förkyld...men jag tänker va ute i alla fall. Så det så.

Jag har börjat tvivla. Det kanske finns något så fint som lycka för alla. Eller... jag har alltid föreställt mej att kärlek bara kommer till vissa personer, dom som är riktigt lyckligt lottade. Men att den aldrig skulle komma till mej. Men kanske. Min mur till verkligheten har börjat skaka lite, kanske kommer den att falla,kanske inte.

Blev bjuden på grillning i staden precis." - ungefär vid åtta ",sa hon. Jag blev väl glad. Kommer massor med folk man inte kommer att få träffa så mycket sen resten av sommaren. Men jag är ju inte frisk så jag lär inte gå. Men frågan är ju om jag skulle ha gått om jag var frisk. Visst dom är trevliga, men det känns lite falskt. Eller jag vet inte. Igår kändes det inte bra i alla fall. Men det kanske bara är jag.

Ikväll spelar sverige- paraguay. Ser fram emot o se ett bättre svenskt lag än sist. Men jag tycker lite synd om alla i det svenska landslaget. Det måste ju vara ett enormt tryck från media nu, under VM. Speciellt på Anders Svensson och Kim Källström. Eftersom att dom är vänner men spelar på samma plats. Hörde att folk hade buat ut Anders vid en träning. Det är ju hur dåligt som helst. Låt tränaren göra sitt jobb och stör inte spelarna! Kan fan inte va lätt o spela VM med sån publik. Skämms!

Nu måste jag laga något gott och äta.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback