Jullov

Nu har man då äntligen jullov. Riktigt efterlängtat.
Har varit jobbigt i skolan nu ett tag, både med skolarbeten och bara allmänt. Nu ska jag ta vara på lovet och göra saker jag behöver och känner för. Tänka efter lite. I morgon ska jag nog pynta lite här hemma och kanske baka något. Sen på kvällen ska man ut.

Ut...så härligt! Jag tycker att det ska bli så skönt att inte umgås med samma folk som man alltid gör. Ta det inte fel, min vänner är jätte bra!! Men man umgås så mycket, alltid.Blir så lätt att trampa någon på tårna då, vilket jag allt som oftast lyckas med. Och nu den här senaset månaden när jag inte har varit så glad som jag brukar så känner jag mej mest dum när jag umgås med dem. Man vill ju inte förstöra deras dag för att man själv är ledsen. Nä, det känns ju inte så bra. Så i morgon ska jag umgås med dem jag inte har hunnit med på sistone. Vara lite friare. Inte tänka efter så mycket.
Fy skjutsingen va det bli skönt.

Kläder är ju ett litet problem kanske..Men det löser sig alltid.

Ikväll ska jag träna lite innebandy. Springa skiter ur alla..hehe! Man kan ju alltid försöka..eller hur?!


Lyssnar på just nu:
I Want You To Want Me - Letters To Cleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback