Kort och gott!



Igår drog jag förbi Ellinor och hennes skola där hon håller på och tränar inför gesällprovet senare i höst. 
Vi skulle klippa "lite" och föna lite. Lite blev lite mer, men jag är bara glad, nu är hösten här och ombrelängderna lämnar vi åt sommaren, de kanske kommer tillbaka nästa år. Men nu är det ny tid och nytt hår.


Snart ska jag bege mig till skolan och lyssna på en föreläsning om miljöstraffrätt och träffa min PM-grupp som ska skriva om Rovdjurspolitik/Jaktlagstiftning under kursen. Men först lite lunch och fix!

Kommentarer
Postat av: camilla

Va fin du är Boel! alltid varit och kommer alltid vara :)

2012-09-21 @ 17:51:36
Postat av: boel

Tack Camilla så snäll du är!:) Hoppas du har det bra där hemma och tar hand om dej. Varma kramar till dej och din dotter!

2012-09-22 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback