Klipp-kväll!

Tillbringade fredagen och halva lördagen med Ellinor. Vi har gått på stan, köpt bär på en marknad, ätit god mat och sett film tillsammans. Kändes skönt att ha henne här igen, precis som förr.

Hittade videon till en låt som jag tycker är väldigt fin och tänkte att den ville jag dela med mig av. Skickade den till M för ett tag sen. Så här kommer den.



Hitade även den här låten, som jag har lagt upp tidigare fast i en annan version. Men jag tycker att det är en fin låt med så vacker innebörd. Så ni får ursäkta upprepningen.
 
Åh det här blev en kväll med en massa klipp på youtube. Hittade det här otroliga klippet nu. Blev helt tårögd när jag tittade. Älskar det här klippet! (lägg märke till hur nervös killen som ska fria är innan det är dags, så sött!)




Och med tanke på hur det frieriet gick till så kan man ju tänka sig att bröllopet kanske ser ut lite så här..?!
Jag hoppas i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback