Håll mig nära




Redovisade våra "egna arbeten" idag. Har varit redovisningar hela dagen, 24 stycken för att vara exakt.
Jag hade tur som fick redovisa på förmiddagen. Nu har nervositeten som har byggt upp sig i kroppen under en vecka lämnat mej och kvar finns en trött liten människa. 

Mötte en kille med ett ölflak i famnen förut när jag skulle gå ner till affären så antar att det kommer bli fest i helgen i huset. Kul för dom, verkligen!


Här kommer jag vara ensam tills i morgon kväll då Mathias kommer hit, så vi kan umgås i lite drygt 12 timmar innan han ska bort igen. Har jag sagt att det suger att ha distans?!
Haha, nä så illa e det inte än.


Nu ska jag mysa ner mej lite djupare i soffan och se om jag hittar något att se på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback