Misery business




Igår kväll tillbringades i sängen där jag läste igenom några artiklar som jag nu kommer jobba med i en vecka, jiihoo så roligt! Eller inte så mycket.
Började skriva på den första idag och upptäcker att artikeln jag ska ta info från är skriven på något mysteriskt jiddisch-vetenskapligt sätt så jag hittar inget info på alla cirka 20 sidorna som jag kan använda. Hur kan detta ha hänt?

I alla fall, när jag gjorde dett satt M i soffan och förklarade för mej hur hans cowboy-tv-spel fungerar och att man kan göra massor med grejer där. Man kan till exempel samla växter så man får en rock att ha på sej, eller skjuta bandidos eller rädda damer i nöd.
Sen råkade hans häst bli skjuten och M trycker på fel knapp, så hans cowboy börjar flå sin häst ?! Vem kom på det här spelet egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback