Hello

Min "lediga" onsdag började med att jag vaknade klockan 7 och hade ont i nacken, igen. Kändes rätt lönlöst att somna om så satte mig och pluggade i några timmar och sedan gjorde jag en brakfrukost till mej själv när Ellinor ännu sov. Sen pluggade jag lite till.
Tills jag kände mej super stel och uttråkad så jag tog på mej löpartajtsen och fick med mej Ellinor ut. Jag sprang en bit och tränade lite ute på en brygga, i solen! Hur härligt som helst.


Sedan var det att hoppa i duschen och sen äta en lunch innan vi skulle bege oss till Gamla stan där slottssprinten i skidor gick av stapeln. Vi hittade rätt bra platser och vi stod där någon timme men gick innan finalerna för att solen försvann från våra platser och vi höll på att förfrysa våra små tår. Men hejsan hoppsan så mycket folk och stoj det var, jätte kul!



Nu har jag ätit soppa och mackor till kvällsmat och pluggat lite till och nu känner jag att torsdagen kan komma snart. jag är redo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback