What goes around comes around




Jag lunchade med Ellinor nere vid Almedalen och tittade på de små studenterna som jublar och inte har en aning om vad som väntar dom. Slog mej när jag satt där och mumsade på min hamburgare att det låter lite lamt och fånigt när de är där uppe och hoppar runt. Många av deras tal var liksom bara "joue vi tacka väl lärarna typ.. wowiwow".
När man själv var där eller innan man tog studenten så tyckte man att allt det där var så häftigt. Tänk att få hoppa runt och sjunga på en balkong, det coolaste man kunde göra typ.
Nu är man liksom på andra sidan av det där, man har redan gjort det.


Jag svängde förbi bibblan på vägen hem förresten. Blev 3 böcker. Två om juridik och en om ekonomi. Ha!
Jag har fått för mej att jag vill börja fatta sånt, fan jag vet ju inte ens vad en ränta är typ. Ska försöka få lite ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback