So untrue to myself



Det är så mulet och tråkigt idag så jag har suttit inne och sett på filmer hela dagen. Gjorde en kärlekspaj oxå, så att jag fick i mej lite lunch men annars har jag varit super seg.

Igår spelade vi ju korpen match och vann med 10-0. Inga avbytare hade vi och motståndarna var 2 stycken färre än oss. Skönt att röra på sej tycker jag och nöjd över mitt lilla mål jag fick in.
Efteråt kilade jag bort till innebandyn och "gubbträningen" där jag träffade Emelie och så spelade jag en stund innan jag kände att benen var helt stumma och åkte hem igen. Det var väldigt länge sedan jag höll i en klubba sist men jag kom ihåg lite i alla fall. 

Nu ska jag ut, för första gången idag. Promenad runt ringmuren blir det för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback